افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 11225
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

تناسب اندام عليه زيبايي


كم كردن وزن با يك رژيم كم كربوهيدرات به همراه حفظ آب بدن كار ساده‌اي است. اما اگر اين‌كار را به درستي انجام ندهيد، در فاصله چند ساعت مبارزه را مي‌بازيد. بله درست شنيديد، چند ساعت. مدت زمان بسيار كمي‌ طول مي‌كشد كه بدن به حالت بي‌آبي برسد و اگر اين حالت را مدت زيادي نگه داريد، پوست شروع به از دست دادن خاصيت ارتجاعي خود مي‌كند مگر اينكه خيلي زود اين روند را برگردانيد.
وقتي كه پوست شل مي‌شود


آسيب رسيدن به بدن چه مدت طول مي‌كشد؟ اگر جوان باشيد، اين مدت برايتان طولاني‌تر خواهد شد اما اگر از 30 سال به بالا باشيد، طي سه تا چهار هفته استفاده از يك رژيم كم كربوهيدرات، بعد از كم كردن چهار تا شش كيلو از وزنتان، فقط آسيب‌هاي جدي به پوستتان وارد خواهد شد. اگر اضافه وزنتان بيشتر از شش، هفت كيلو است، به سرعت به سراغ رژيم‌هاي كاهش وزن كم كربوهيدرات نرويد، مگر اينكه آن رژيم تكنيك‌هايي براي حفظ آب بدن و جلوگيري از شل شدن پوست داشته باشد.
شل‌شدگي بي‌بازگشت


آيا شل‌شدگي و آويزان شدن پوست بعد از كاهش وزن‌شان كشيدگي قبلي خود را به دست مي‌آورد و سفت مي‌شود يا نه؟ اين سوال بسياري از افرادي است كه با اين رژيم‌ها دچار شل‌شدگي پوست شده‌اند. جواب نه است به طوري كه ممكن است از خير گرفتن رژيم بگذريد. خيلي از محصولات (انوام كرم‌ها و لوسيون‌ها و...) را در بازار مي‌بينيم كه چنين وعده‌اي به مشتريان خود مي‌دهند. ممكن است چندان خوشحال نشويد اما بهتر است بدانيد كه اين صادقانه‌ترين پاسخي است كه تابه حال شنيده‌ايد.


پوست اندامي ‌بسيار پيچيده‌تر از آني است كه به نظر مي‌رسد. اين اندام درواقع بزرگ‌ترين عضو بدن به حساب مي‌آيد. پوست از سه لايه تشكيل شده است. پوست بيروني، پوست مياني و بافت‌هاي زيرپوستي. يك اينچ مربع از پوست چيزي بيشتر از 30 ميليون سلول در خود دارد. غدد چربي، غدد عرق، و پايانه‌هاي عصبي را هم به آن اضافه كنيد تا اندامي‌كاملا پيچيده داشته باشيد كه درمعرض آسيب‌هايي هم داخلي و هم خارجي است.


خبر بد اين است كه پوست جمع و سفت نمي‌شود. اين عضله است كه جمع و سفت مي‌شود. اگر عضله سازي كنيد، پوستي سالم، شاداب، داراي قابليت ارتجاعي و شاداب روي آن را خواهد گرفت. اما اگر به علت رژيم‌هاي غذايي، بلند كردن وزنه‌هايي سنگين‌تر از 20 كيلو و شيوه زندگي ناسالم، قابليت ارتجاعي پوستتان از بين رفت، مي‌توانيد درازنشست بزنيد، بدويد و تاجايي كه قلبتان اجازه مي‌دهد، ورزش كنيد. بعيد نيست كه اين شل شدگي و آويزان شدن پوست كمي‌برطرف شود.
آيا اين امكان وجود دارد كه پوست شل و آويزان شده كمي‌از قابليت ارتجاعي خود را به دست آورد؟ بله، ممكن است و ارزشش را دارد كه پيش از رفتن زير تيغ جراحي پلاستيك، كمي‌از روش‌هاي طبيعي را امتحان كنيد. منظور از راه‌هاي طبيعي، سالم زندگي كردن، اجتناب از سموم، تغذيه سالم، مصرف اسيدهاي چرب ضروري، آنتي‌اكسيدان‌ها و اسيدآمينه‌هاي مورد نياز بدن، استفاده مداوم از كرم‌هاي مرطوب‌كننده و مصرف آب زياد است.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com